Garantie & klachten
We doen ons uiterste best om een MOOI product aan je te leveren. Mocht het voorkomen dat je toch niet tevreden bent, dan vinden wij dat uiteraard zeer spijtig! Je kunt ons dat berichten via info@vanmooi.nl
Komen we niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk een klant aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Eurpose Unie.
Komen we niet tot een oplossing, dan is het vanaf 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk een klant aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Eurpose Unie.
Nieuwsbrief
Schrijf je in en mis nooit meer tips, nieuws en kortingsacties!